Junior en de school-systeem

Junior heeft om vrijdag zijn getuigenis.

En ik ben best tevreden. Het eerste, dat hij is gepromoveerd (om de 4. Het schooljaar betekent) en dat het geen onvoldoende cijfers. Echt super is het niet, het is ook geen 6 waar zijn er opmerkingen, maar twee “aan de geavanceerde eisen” – in de sport en in het frans (?!) dat komt overeen met ongeveer een 5. (Ah, Ja, in Zwitserland: 6 van de beste kwaliteit, 1 van de slechtste).

Wiskunde zuigt een beetje – als hij een 4. Het zuigt niet, want van de 4, maar omdat ik weet dat hij het beter kan – u kunt de beurt van 6, hij zet in de Tijd. Al wat nodig was, was een beetje Motivatie. In het geval de Motivatie was dat ik moest downloaden beloofd aan een pay-to-Aflevering in Minecraft story mode, als hij alle opmerkingen over 5. Hij had. Dat was genoeg maar alleen voor een 4, is gelegen op de eerste tests die hij had. Hij deed dat namelijk geweldig. En van de döfsten redenen.

In de eerste proef, hij heeft opgelost de eerste pagina (en zeer goed)… en de tweede was leeg. Een 3. Ik vroeg hem, wat er gebeurd is, of hij heeft over het hoofd gezien op de tweede pagina? Hij wist niet, anders is hij ingesloten en hawed maar alleen. Later hoorde ik van de leraar dat hij heeft gebruikt bij het testen van zijn “time out kaart”. Blijkbaar heeft u, zodat de studenten kunnen een pauze te nemen, als hij dat wil (om te verlossen van een maximum van eenmaal per dag) … en hij wilde – in het midden van het examen.

In de tweede test, slechts een deel gevuld was, deze keer, maar de taken in de richting van het einde. Waarom? Omdat de vriend van school betekende voor de Junior, het beste zou zijn als je start met de moeilijke taken! Natuurlijk niet een goede strategie.

Nu zou je kunnen zeggen Ja, dat is ergens, je hebt te bewonderen dat kan hij dus niet van de school voor stress … maar dat is alleen omdat hem dat hij gewoon niet bewust van. Daarna spraken we met Junior, wat is de betekenis van een audit (bijvoorbeeld of men komt in het volgende schooljaar of achtervork) en een paar strategieën om te slagen voor de examens: de vragen in de volgorde na het doorlopen van het licht ten eerste, wat u niet kunt, kunt u verplaatsen – oh, en de praktijk van tevoren. De praktijk heeft behoefte aan een beetje meer steun, maar toont effect (zie het frans).

Ik wil geen stress van hem, maar als hij niet in een privé-school, het is het Systeem dat we hebben om mee te werken. En het is niet waar, zelfs als het eenvoudig is. Junior is één van de zeer actieve en gemakkelijk deflectable kinderen (altijd). In feite heeft hij, sinds vorig jaar, de POS diagnose (alleen voor Zwitserland, en is in ADHD onderwerpen). Natuurlijk, wij en hij maken, maar zover is het (zelfs zonder drugs) met een beetje steun en daarom ben ik nog meer trots op hem!

Onthouden

Geef een reactie