Tutorial: iOS textiel Textuur met Pixelmator

Eenvoudige handleiding voor de iOS-textiel-textures-het bereiken van effect met Pixelmator.

Alle iOS-gebruikers het is zeker bekend dat de textiel-Structuur, die verschijnt in allerlei hoeken in iOS.

Hier is een kleine Tutorial over hoe te maken van de textiel-Textuur met Pixelmator.

Hier gaan we:

Maak een nieuwe afbeelding met de afmetingen van breedte 800 pixels en een hoogte van 1.200 px.

Vul deze laag met een kleur naar keuze, ik heb gekozen voor “Basalt”.

Maak twee of meer lagen, vullen met wit en zet het mengsel op “Vermenigvuldigen”.

Gebruik nu de twee nieuwe levels van twee keer de Filter-ruis Filter > stijl > ruis machtigen. Zodra de waarde is 80, en een keer met de waarde 90.

Selecteer het niveau waarop de horizontale streep is te ontvangen en zet vervaging van de beweging Filter Filter > Blur > motion blur met de waarden van de Straal van 30 en hoek 0 graden.

En direct daarna, dat is voor de verticale strepen, met dezelfde Filter en de waarden van de Straal van 30 en hoek van 90° graden.

Door de motion blur, het gaat om lelijke strepen op de randen, en daarom, wij Gewas onze afbeelding ga naar afbeelding > canvas size…, en de afmetingen van 960×640 px wijzigen.

Dit zijn de afmetingen voor de Achtergrond van de iPhone 4.

Klaar met de textiel Textuur is al in de compatibele iPhone 4 Formaat.

Een beetje meer bewerken, en het Geheel kan er als volgt uitzien:

Geïnspireerd door: http://nclud.com/sketchbook/ios-fabric-texture-tutorial/

Wat zijn uw resultaten?

Geef een reactie