Eufemisme in plaats van het dagelijks

Eufemisme in plaats van het dagelijks

Roland Bouillon:

Of de (vaak informele) gesprekken over de persoonlijke toekomst, als het gaat terug naar huis en volledig in twijfel om te Gaan in het appartement wordt weergegeven. Het ziekenhuis de diagnose van een chronische ziekte, waarvoor een wijziging van het gebruikelijke leven. Het gesprek met de ouders die moeten leven met het nieuw leven ingeblazen, maar onherroepelijk mentaal gehandicapte dochter. Dit is niet effectief reclame-afbeeldingen af te drukken op post kaarten. Dergelijke situaties de werkelijkheid vertegenwoordigen. En als ik denk opnieuw, in de mate waarin u als een veel diepere, meer uitdaging en meer raken dan in de reclame-wereld is geïnteresseerd in het verpleegkundig beroep is niet iets, als ze adverteren met dergelijke beelden op mooie ansichtkaarten voor een beroep.

Ik geloof dat de zorg is niet alleen reclame fit – hoe om het te doen, om het steriliseren van deze multi-dimensionale professional een paar van een paar zinnen?

En reclame kan alleen werken als de reclame voor “product” is ook aantrekkelijk.

Dankzij politieke desinteresse en precaire werkomstandigheden, ik zie significante opgekropte vraag naar de verhoging van de aantrekkelijkheid van de zorg. Als er wordt opgenomen, zie ik misschien de Kans dat ook de reclame campagnes voor het beroep als verpleegkundige succesvol kan zijn.

Geef een reactie