Verraderlijk

Op het recept, de dosering van het medicijn, en die zijn er verschillende varianten is niet beschikbaar helaas, dus we zeggen aan de klant, Mevrouw Merlin: “We noemen de arts om het probleem te verhelderen en om u de juiste medicatie.”

Ze krijgt een notitie met de pick-up van uw Door middel van. Omdat we niet weten welk medicijn zal worden, schrijven we alleen uw naam.

Telefoon ‘ s middags. Mevrouw Merlin: “ik heb een opmerking van je, ik denk dat ik moet bellen je over iets?”

Pharmama: “nee, maar we hebben nu belde de dokter en weet nu wat je krijgt. U kunt er komen vanaf 4 uur met de slip van papier op te halen.”

(Hmmm…)

Telefoon in de avond. Mevrouw Merlin: “ik heb een opmerking van hen – ik denk dat ik iets bestellen? Wat u wilde weten van mij?”

Pharmama: “We hoeven niet meer te weten, uw geneesmiddel is al op de pagina staan klaar om opgehaald te worden.”

(Ui. dit is niet goed.)

De volgende dag een telefoontje van een vrouw Merlin: “ik heb een opmerking van hen, maar ik weet niet waarom?”

Pharmama: “We hebben besteld iets voor u. U kunt komen halen.”

(Echt niet goed!)

En als ze komt, dan hebben wij noemen haar een paar Keer uit om u eraan te herinneren.

Dus van de ziekte van Alzheimer is niet te beginnen … het is al gevorderd een beetje. Tot zover uw Probleem is niet dat we nog niet, maar het … is nu al duidelijk.

Geef een reactie