Ik wil maar nu!

December, en vooral met Kerst, in de apotheek is altijd een beetje hectisch. Veel klanten, patiënten, voor vragen, recepten, cadeau, folie, medicatie van de duur van de recepten herhalen … wij geven de Beste. De opdrachtgever, een vrouw van midden 50 (FrauMiF) komt in het midden van deze turbulente tijd met een nieuw recept in de apotheek. 3 dingen op het recept:

Bronchipret 20 stuks, Sinupret 20 stuks, Calcimagon forte 30 stuk – interessant, het is een periode recept.

FrauMiF: “Breng mij de grote pakken, ik moet het meer. Behalve voor de Calcimagon, want ze geven me een kleine pack die ik nooit gehad en wil proberen.”

Goed, maar later in de ochtend in de Winter, de grote verpakking van Bronchipret is gegaan. Dat is jammer, want al te vaak hebben we niet nodig.

Ik kom met een kleine verpakking van Bronchipret en de Rest aan de voorkant, maar voordat ik iets kunt zeggen:

FrauMiF: “Dit is de kleine verpakking, zei ik: ik wil winnen.”

Pharmama: “Ja, helaas, uitverkocht is. Ik krijg ze in een paar uur, als de middag levering.”

FrauMiF: “ik heb je nodig!”

Pharmama: “ik heb u gegeven het kleine pakket, als je begint waar…”

FrauMiF: “Elke Keer. Dit is elke Keer zo. Je hebt zo een grote Belasting, dus veel afval, maar nooit wat ik nodig heb!”

Hier is de plaats die de vrouw was al hier volgens de Computer bestand, maar een gewone klant is het niet. Dat ze houdt van mij gevonden enigszins bekend voor het feit dat ze heeft al een Verandering zo een opstand.

Pharmama: “Nou, ik heb de grote Bronchipret in voorraad, alleen iemand kocht de verpakking van deze ochtend.”

FrauMiF: “Dit is zo’ n slechte klantenservice!”

Wat? Iemand anders was sneller?

Pharmama: “Kan ik u brengen, als u is er?”

Ik heb niet op het Moment is echt de mensen, maar …wij geven alles.

FrauMiF: “Oh, wat – nee! Ik vertelde je, ik wil je nu!” Ze kijkt me verwachtingsvol aan – vervelend.

Mijn geduld op de voorraad voor vandaag op is. Wat wil je doen? Ik kan niet toveren een ding uit de lucht. En na de manier waarop ze handelen … nee, ik ben niet van plan aan te bieden die we krijgen het van een andere apotheek. Dit is zeker niet een vitale medicatie. Ik heb Alternatieven die ik beschouw als een voldoende: ik heb een kleine verpakking, als u wilt starten. Ik heb een paar uur later een groot pakket. Ik zou het zelfs brengen.

Dus ik ben op zoek naar jou. En ik shrug helaas de schouders.

Pharmama: “ik ben er niet. U kunt in een paar uur, of morgen, een grote pack of kleine verpakking mee te nemen. Dit zijn de opties.”

FrauMiF: “Dit is een zeer slechte klantenservice. Om te komen tot u, ik zal NOOIT meer terug! Geef je mij het recept! Ik krijg het in een andere apotheek!”

Ik geef je het recept. Dit is goed voor mij.

Pharmama: “Een mooie middag, ik wil.”

Ze trekt iets (gelukkig onverstaanbaar) grummelnd.

Nee – ik heb geen “wilde haar vaarwel.”

Ook al ben ik zeker dat ik zal opnieuw zien.

In een half jaar of zo op de laatste.

En Wee mij, als ik een beetje meer.

Geef een reactie