Een vakantie met familie Pharmama dag 9-12

Het volgt de intieme deel van de reis. Ik ben niet echt een strand, en Rond-de-zon-type, maar ik ben vastbesloten, na de nogal uitdagend eerste deel, nu een heleboel van “Niets”. Het Hotel is mooi, het strand is een visueel feest voor het oog – om echt te baden in het niet zo geschikt. Het heeft een grote verandering van het getij, bij laag water kunt u kilometers wandelen tot aan het rif buiten de mariene fauna en Flora. Helaas, het is niet alleen, zoals in Kenia, hier zijn de beach boys. Lokale jonge mannen proberen te krijgen van de toeristen een beetje geld. Ze bieden diensten zoals excursies, begeleiden U, als de wandeling langs het strand, proberen te verkopen Souvenirs, etc., Direct voor het Hotel, het heeft niet zo veel – het Hotel staat voor Masai om ze te stoppen, voor het grootste deel met succes. Daarnaast bent u waarschijnlijk te maken eigenlijk, geen winkels op het strand en we zijn in een deel van het eiland, waar vooral all-inclusive Hotels, lokale Restaurants of Winkels…. Hoe dan ook, ze zijn een stuk silent dan in Kenia.

Toch beperken we ons voornamelijk tot het Zwembad – tot groot genoegen van de Junior, accepteert in een paar dagen, een kleur dat maakt me grap dat hij moet echter voorzichtig, om hem te houden op het vliegveld hier. De prachtige plage bruin – zelfs met de zon crème bescherming factor 50 voor kinderen, met de ik hem elke dag. Ik heb een Buis met een breed, ook wij volwassenen. Teddy beer is niet een beetje opgewonden, hij houdt van de chaos. Niettemin sta ik erop crème. Als ik zie dat een jongen in het Zwembad waarbij de huid te ontbinden restjes van de rug en hij ziet er uit als een bonte: rood nieuwe zon merk, bruine oude verbrande huid, bijna wit, waar de oude verbrande huid is al opgelost, ik weet waarom. De Evenaar is hier – dit is niet alleen warm (32 graden overdag nu), maar omdat de zon echt brandwonden. Niet te crèmes is schadelijk voor de gezondheid – en grenst aan kindermishandeling. Waar … in het Zwembad, het heeft dus veel zon crème, die wordt gestort op een (glazen) wordt Afgeroomd.

Op 3. Dag hier hadden we een afspraak met de lokale vertegenwoordiger van het Reisbureau. Hij heeft ons uitgelegd hoe het loopt hier (in het geval dat we niet hadden al gezien), welke uitstapjes er zijn, hoe de look met de thuis reis. Hoe dan ook, zegt hij, heb je de data, u de bevestiging van de Internationale vlucht en we moeten naar het Hotel voor een dag van tevoren omdat de Overdracht, en of er iets is veranderd als gevolg van de vluchttijden. Met hem heb ik geboekt op de Stenen Stad-Tour voor de volgende dag.

Ja, ik zei niets. Maar … ik ben niet veel van een Zwembad en een strand-type. Afgezien van het feit dat ik niet het type van de huid en laat mij mijn eigen gezondheid en welzijn in plaats van in de schaduw van de insluiting in plaats van later, is voor mij, zelfs met het boek snel saai. Dus we doen (in de ogen van Junior en Teddy beer-gedwongen-massa) af en toe uitstapjes. In Zanzibar, diverse aanbiedingen, kruiden plan een bezoek dagen (erg op toeristen, ik heb gehoord – ook in de zin van: kopen!), Een natuurgebied met apen, scuba duiken en snorkelen. Rif en de Eilanden te bezoeken. Stone Town bekijken – dat is de oude stad Zanzibar. Voor de laatste, hebben we besloten (hustich), dan geldt: een rondleiding.

Volgens de Voucher Starten om 9 uur worden we opgehaald in de Lobby. Bij het Ontbijt, ik zal kijken of ik de Bon nog, en ik schrik een beetje: vandaag, de 14.10. (Ik denk dat) en op de Voucher staat een Tour-date 15.10. De controle op de telefoon in de vakantie, ik heb een probleem met de gegevens, met name wanneer ik hoef niet meer te kijken vanwege de aansluitingen, enz. – Ja, vandaag is het de 14de. Enthousiast, we wachten in de Lobby als onze Tour is echt gebeurt vandaag. En Ja, de tijd om 9 uur, een klein Busje op te halen van ons. Teddy beer en ik grap een beetje: in het normale geval, het is in Afrika, dus dat er een Bus op het juiste moment is er vrij zeker niet verwacht. Maar hij was – en we starten met de duitse leider, Daniel engels geleerd van de toeristen, maar het is verbazingwekkend goed in.

De reis was prachtig – de drukke markt, de oude bewerkte houten deuren in verschillende stijlen, suikerriet sap drinken voor de Junior, het huis waar heb een Freddy Mercury in zijn Jeugd. Niet zo mooi, maar interessant in de slavenhandel in het verleden van het eiland. De Lunch boven de daken. Van de haven, gaat het weer terug.

Op een dag Junior is in het Zwembad is ook een introductieles duiken. Hij is toch super blij in het water, in de zee, hij heeft gesnorkeld – er is gewoon het Probleem dat af en toe een golf in de snorkel morsen … Ja, ongemakkelijk. Nadat we hem uitgelegd dat er zijn apparaten waar het entrains de lucht, en dat hebben we allebei gedaan en hoe groot dat is, hij wilde het uit te proberen. En hier is er een duikschool, waar u kunt vanaf de leeftijd van 8 voor een voorproefje op de cursus in het Zwembad, inclusief materiaal. Nu ben ik bang dat we moeten investeren volgend jaar in een uitgebreide cursus …